loading...

مقالات در حوزه فرمت های متفاوت از چاپ

فرمت ها اعم از Large، medium, wide و ...

بازدید : 6922
11 زمان : 1399:2

مردم سالانه در سراسر جهان ميلياردها كارت ويزيت چاپ مي كنند. اما چرا؟ اين كارت ها علي رغم پيشرفت تكنولوژي، بهترين روش براي ارتباط شخصي با مشتري هاي بالقوه، مخاطبان و تبليغ برند به طرفداران كسب و كار است.

پيشرفت تكنولوژي مزاياي خودش را اثبات كرده است. به كمك تكنولوژي به راحتي مي توان كارت ويزيت را سفارش و آن را در كمترين زمان دريافت كرد.

مزاياي ديگري هم كه تكنولوژي براي صنعت چاپ كارت ويزيت دارد بسيار فراوان است. براي مثال، تكنولوژي به طراحي كارت ويزيت و ديزاين خلاقيت بخشيده است. رنگ، سايز، كيفيت، كيفيت چاپ چهار معيار كليدي است كه اين صنعت از تكنولوژي به ارث برده است. شما هم مي توانيد از اين مزايا به نفع كسب و كار خود استفاده كنيد.

ما در مقاله زير كارت ويزيت ها و چرايي موثر بودن آن را بررسي مي كنيم.

مردم سالانه در سراسر جهان ميلياردها كارت ويزيت چاپ مي كنند. اما چرا؟ اين كارت ها علي رغم پيشرفت تكنولوژي، بهترين روش براي ارتباط شخصي با مشتري هاي بالقوه، مخاطبان و تبليغ برند به طرفداران كسب و كار است.

پيشرفت تكنولوژي مزاياي خودش را اثبات كرده است. به كمك تكنولوژي به راحتي مي توان كارت ويزيت را سفارش و آن را در كمترين زمان دريافت كرد.

مزاياي ديگري هم كه تكنولوژي براي صنعت چاپ كارت ويزيت دارد بسيار فراوان است. براي مثال، تكنولوژي به طراحي كارت ويزيت و ديزاين خلاقيت بخشيده است. رنگ، سايز، كيفيت، كيفيت چاپ چهار معيار كليدي است كه اين صنعت از تكنولوژي به ارث برده است. شما هم مي توانيد از اين مزايا به نفع كسب و كار خود استفاده كنيد.

ما در مقاله زير كارت ويزيت ها و چرايي موثر بودن آن را بررسي مي كنيم.

اهميت كارت ويزيت ها چيست؟

ابتدا بياييد هدف چاپ كارت ويزيت را روشن كنيم. براي اينكه دليل استفاده مردم از كارت ويزيت را بدانيد، بايد بدانيد كه كارت ويزيت چيست؟

ديكشنري آمريكايي « Merriam-Webster » كارت ويزيت را كارتي معني مي كند كه اطلاعاتي مثل نام و آدرس كسب و كار يا مسئول كسب و كار را نشان مي دهد.

از تعريف بالا متوجه مي شويد كه ذات كارت ويزيت يعني به اشتراك گذاشتن اطلاعات مثل نام كسب و كار، آدرس تلفن، شماره تماس، آدرس سايت، آدرس ايميل و خيلي چيز هاي ديگر.

علاوه بر اينكه چاپ ديجيتال كارت ويزيت اطلاعات شما را با مخاطب به اشتراك مي گذارد. مي تواند هويت، برند و حرفه اي گري شركت يا كسب و كار شما را نشان دهد.

7 دليلي كه نشان مي دهد كارت ويزيت ها هنوز هم موثر هستند

كارت ويزيت ها به چند دليل يكي از ابزارهاي قدرتمند بازاريابي هستند. براي مثال آن ها مي توانند مشروعيت، اعتبار و سود شما را بهبود بخشند. در زير ما توضيح مي دهيم كه چرا استفاده از كارت ويزيت هنوز هم رونق دارد.

1- نداشتن موبايل هوشمند در اكثر افراد واقع در ايران

براي مثال در آمريكا يك گزارش نشان مي دهد كه در سال 2018، 77 درصد مردم تلفن همراه هوشمند دارند. در ايران به نظرتون چقدر است!؟

در حالي كه اين يك درصد بالايي است ولي همه مردم كه از گوشي هوشمند استفاده نمي كنند. برخي ها علاقه ندارند و برخي ديگر از اين تكنولوژي استفاده نمي كنند. به همين سبب مشخص مي شود كه پيشرفت تكنولوژي هنوز هم نتوانسته روش هاي ارتباط سنتي را شكست دهد.

اين براي شما چه معني مي دهد؟
شما براي انتقال اطلاعات تماس شركت خود به افرادي كه از تكنولوژي استفاده نمي كنند، به روش هاي سنتي نياز داريد.

با چاپ كارت ويزيت فوري شما به صورت بهينه مي توانيد اين كار را انجام دهيد. مخاطبان بعد از گذر زمان و بعد از يك گردهم آيي براحتي مي توانند با شما ارتباط بگيرند. حتي مي توانند در شرايط ضروري كسب و كار يا خدمات شما را به ديگران معرفي كنند.

2- مشروعيت بخشيدن به كسب و كار شما

آيا كنجكاوي كه بداني مردم قبل از سفارش كالا يا خدمات از يك كسب وكار، چه مي كنند؟ آن ها قانوني بودن و مشروعيت كسب و كار را مي سنجند. اطلاعات شفافي را هم جستجو مي كنند.

● شما چه كسي هستي؟
● شما چه كاري مي تواني براي آن ها انجام دهي؟
● آدرس و موقعيت شما كجاست؟
● چگونه با تو ارتباط بگيريم؟

براي معرفي كسب و كار چه راهي بهتر از پخش كارت ويزيت ها مي تونه باشه! كارت ويزيت هايي كه به صورت حرفه اي طراحي و چاپ شده اند در عرض چند ثانيه مي توانند مشروعيت كسب و كار شما را القا كنند. به مخاطب القا مي كنند كه شما جدي و آماده تجارت هستيد. اين نوع ابزار بازاريابي معيار آگاهي از نام تجاري شما را هم بيشتر مي كند.

نتيجه مشروعيت يك كسب و كار چيست؟ فروش و برگشت مشتري كارت هاي بيزنس يا كارت ويزيت ها، شبكه سازي را در دنياي تلفن هاي هوشمند جذاب تر مي كنند.

3- توسعه دادن روابط انساني بواسطه كارت ويزيت

امروزه ارتباط و انتشار اطلاعات از طريق كانال هاي مجازي خيلي سريع و با سرعت انجام مي گيرد ولي نقاط منفي هم دارند. در اين بستر هيچ راهي نيست كه بتوان با اعتماد و واقعي با ديگران گفتگو كرد. راهي براي برقراري يك ارتباط جذاب نيست.

وقتي يك كسب و كار در حال رشد است اين يك مشكل است. چرا؟ زيرا ارتباطات ديجيتال چند عنصر اصلي مثل گفتگوي كوتاه، علاقه، اعتبار، برقراري ارتباط چشمي و فشردن دست را در ذاتش ندارد.

دست به دست دادن كارت ويزيت هم يك روش براي برقراري روابط انساني است. اين حتي يك روش عالي براي ادامه گفتگو يا مذاكره با افرادي است كه به خدمات و كالاي شما علاقه نشان داده اند. براي ارتباط گرفتن با افرادي كه با ارتباط چشمي يا گفتگوهاي كوتاه جذب كرده ايد، عالي هستند.

دقت كنيد! شما نبايد هيچ كارتي را بيرون بيندازيد. شما كارت ويزيتي را مي خواهيد كه احساسات را برانگيزد. عوامل زير ويژگي هايي هستند كه با احساسات برند شما در ارتباط هستند.

● خلاقيت و خاص بودن
● لوگو
● رنگ و تايپوگرافي
● پيام
● كيفيت و شكل
● املا و دستور زبان

ما در روز هاي آينده ويژگي يك كارت ويزيت با طراحي استاندارد را بررسي مي كنيم.

4- تسهيل كردن فرآيند شبكه سازي

اگر مسئول يك كسب و كار باشيد ممكن است شنيده باشيد كه برقراري با مخاطبان حرفه اي خيلي اهميت دارد.

براي شبكه سازي و برقراري ارتباط با ديگران چندين راه مثل مكالمه رودررو، تماس تلفني، ايميل و شبكه هاي اجتماعي وجود دارد. با اين حال خيلي از مردم ترجيح مي دهند تعامل رو در رو داشته باشند.

تحقيق اخير فوربس (Forbes) نشان داد كه 85 درصد از مخاطب هايش براي برقراري رابطه هاي ماندگار و نتيجه بخش ترجيح مي دهند رو در رو صحبت كنند. اين نوع تعاملات براي برقراري شبكه هاي با كيفيت و حرفه اي سودمند هستند. همچنين براي داشتن گفتگو هاي عالي با افرادي كه علاقه، مهارت و هدف مشابه دارند، مناسب است.

وقتي كه وارد يك گفتگو با شخصي شديد، كارت ويزيت را فراموش نكنيد. اين ابزار مخاطبان جذب شده را سريع با شما ارتباط مي دهد. به همين شيوه، كارت ويزيت هاي آن راه برقراي ارتباط دوباره با آن ها را به شما نشان مي دهد.

هر چقدر شبكه شما گسترش پيدا مي كند، متوجه مي شويد كه فرصت هاي تجارت هم بيشتر مي شود:

● معرفي بيشتر و همكاري بيشتر
● مشتري بيشتر
● بازگشت بيشتر مشتري ها
● مهارت و كارداني بيشتر

5- ميزان آگاهي از نام برند شما را بيشتر و قوي تر مي كنند

وقتي كه كسب و كار خود را راه اندازي مي كنيد، برندينگ را در قالب يك استراتژي بلند مدت در نظر بگيريد.

دليل اين كار: باعث مي شود مشتري ها و مشتري هاي بالقوه شما و آفرهايتان (كالا، خدمات) را به خاطر بسپارند. برنديگ شامل هويت بصري هم مي شود بنابرين كارت ويزيت مي تواند يك ابزار مفيد باشد. اين آيتم هاي فيزيكي با يك طراحي اثرگذار مي تواند ميزان آگاهي كسب و كار شما را بيشتر كند. همانطور كه در بالا هم اشاره كرديم مي توانند احساس ها را بر انگيزند و ارتباط بين شما و بازار شما را فراهم كنند.

همه با هم كمك مي كند در كنار هدف قرار دادن مشتري ها، برجسته و متمايز هم باشيد و يك نقش مهمي در رشد و موفقيت كسب و كار شما بازي مي كند.

6- چهره يا هويت بخشيدن به برند شما

كارت ويزيت ها به صورت بصري هويت كسب و كار شما را نشان مي دهند. به كسب و كار شما يك چهره مي بخشند كه در ياد مخاطب ميماند شما چه كسي هستيد و چه كاري انجام مي دهيد.

اگر درست و موثر طراحي شوند، پيام برند كسب و كار، شخصيت و ارزش هاي كسب و كار شما را القا مي كنند و به صورت مثبتي در نگرش مخاطبان نسبت به شما تغييراتي ايجاد مي كند.

با عناصر احساس برانگيز كه در بالا هم اشاره كرديم، كارت ويزيت ها برند شما را شناخته شده مي كنند. مشتري هاي علاقمند را وقتي كه آماده خريد شدند به خريدارهاي واقعي تبديل مي كند.

7- چاپ كارت ويزيت هاي خلاق خيلي مستعد دست به دست شدن (به اشتراك گذاشته شدن) هستند

افزايش ميزان آگاهي از كسب و كار، فاكتور اصلي در رشد كسب و كار است. وقتي كه مردم شما را بيشتر بشناسند، بيشتر دوست دارند كه كالا و خدمات شما را خريداري كنند.

جلب توجه مي تواند يك چالش باشد، اما خلاقيت در بازاريابي مي تواند برند شما را به مخاطب و بازار نشان دهد. توزيع كارت ويزيت هاي خلاقانه، راه شگفت انگيز جلب توجه مردم است. اگر كارت هاي خلاقانه شما بتواند روي خواننده تاثير بگذارد به راحتي در بين مردم دست به دست مي شود.

اين به دو دليل خوب است: ميزان آگاهي مردم از كسب و كار شما را بيشتر مي كند، همچنين احتمال اينكه مشتري ها براي استفاده از خدمات و كالاي شما برگردند را افزايش مي دهد.

با وجود شبكه سازي آنلاين و فرصت هاي خوب معرفي به همت پيشرفت قرن ديجيتالي؛ چاپ كارت ويزيت تهران هنوز هم در رشد كسب و كارها مرتبط شناخته مي شوند.

آيا مي دانيد اين يعني چه ؟

كارت ويزيت براي تمام كسب و كارها ضروري هستند. قابل لمس بودن، آنها را براي صاحبان كسب وكارها كه علاقه زيادي به ارتباط هاي شخصي دارند، آيتم هاي مفيد كرده است. همچنين ملموس بودن آن ها همراه با يك طراحي خلاقانه باعث مي شود مشتري ها شما را به خاطر بسپارند.

اگر هنوز براي افزودن كارت ويزيت به جعبه ابزار بازاريابي خود فكر نكرده ايد؛ هنوز هم دير نيست! شايد شما خبر نداريد كه كارت ويزيت مي تواند كليدي ترين عنصر براي رشد بيشتر برند شما باشد.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 3

درباره ما
Profile Pic
در این وبلاگ در مورد چالش های انواع متفاوت چاپ صحبت میکنیم و اینکه چه نوع چاپ هایی و از چه نوع طیف رنگ هایی استفاده بشه بهتره.
پس با ما همراه باشید.
آمار سایت
  • کل مطالب : 46
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3
  • بازدید امروز : 188
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 76
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 266
  • بازدید ماه : 3528
  • بازدید سال : 10147
  • بازدید کلی : 3370189
  • <
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی